2019 Carpool Karaoke ft. My Favorite YouTubers

27-Dek, 2019
3 980 807 Ko‘rishlar soni

HAPPY HOLIDAYS SISTERS! 2019 has been quite the roller coaster, so I wanted to end it off with some of favorite UZworldrs & best friends that made my year special. ❤️Colleen Ballinger, Joey Graceffa, Manny MUA, Nikita Dragun, Larray, my a cappella friends, & best friends all drive around with me and sing Christmas songs! Enjoy!!
🎥 PREVIOUS VIDEO » uzworld.info/player/video/sanaZdGfk9e7rHg
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
__
❤️ LET'S BE BFFS
INSTAGRAM » instagram.com/jamescharles
TWITTER » twitter.com/jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
__
💸 COUPON CODES 💸
MORPHE BRUSHES » morphebrushes.com
Use code "JAMES" for 10% off all products online AND in store!
LILLY LASHES » lillylashes.com/
Use code "JAMES" for 15% off all lashes
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
Use code "JAMES" for 10% off all items
SKINDINAVIA » skindinavia.com
Use code "JAMES" for 25% off all products
__
♡ MY AMAZING TEAM
DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
instagram.com/louisgargiula
EDITOR: Ryan Allen
uzworld.info
GRAPHICS: Michael Rusakov
instagram.com/michael.ny

Fikrlar
  • I need Colleen and larri to be in the same room

    Morgan GableMorgan Gable12 soat oldin
  • Little did they know about 2020

    Fort NeetFort Neet13 soat oldin
  • people in 2021 be like ...

    Iness Amarni Year 07Iness Amarni Year 07Kun oldin
  • Omg 15:22

    Whitney KellyWhitney Kelly2 kun oldin
  • Nikitas a whole moodddd

    Whitney KellyWhitney Kelly2 kun oldin
  • 4:16 sorry larry❤️

    Isabella LopezIsabella Lopez3 kun oldin
  • James: 2020 gonna be great! 2020: you sure, sis?

    Kayliahappy2011Kayliahappy20114 kun oldin
  • Colleen:does like a rlly good note James:oOoOo👀 Colleen:sHuT uP! James: 👁💧👄💧👁

    neil raeneil rae4 kun oldin
  • I learned Mary did you know I’m church school I love that song

    Karina SolanoKarina Solano4 kun oldin
  • me watching this in 2021 and hearing larray talk about how he hopes he cry's less-........oop

    Olivia FujiwaraOlivia Fujiwara4 kun oldin
  • Little did they know what 2020 would bring BUT!!! We are in mf 2021 BITCCHHHH

    STELLA COUNCILSTELLA COUNCIL4 kun oldin
  • When joey graceffa said "2020 will be the best and most succesful year" YEAH RIGHT

    Amber LoudenAmber Louden5 kun oldin
  • WE ALL IGNORING NIKITA’S WISTLE NOTE

    Malik KamagateMalik Kamagate5 kun oldin
  • 15:21 MOOD,

    PhizzPhizz5 kun oldin
  • 9:21 oh HONEY NO maybe get a new physiatrist-

    mxtive.buteramxtive.butera6 kun oldin
  • can we just talkabout the fact that they all said they wanted to cry less Me:... also me:well bish you in for a treat

    hya it mehya it me6 kun oldin
  • James said "dont meet your idols" im like "oh you dont wanna meet me" lol

    Kaylee AnnKaylee Ann6 kun oldin
  • Joey that sidekick was wrong

    Kaylee AnnKaylee Ann6 kun oldin
  • SHE SAID 2020 WAS GONNA BE NICE WRONG

    Enna AbdulaEnna Abdula7 kun oldin
  • Little do they know 2020 was a worldwide crisis

    PepperPepper7 kun oldin
  • whos gonna tsall them

    Ellyse WrightEllyse Wright7 kun oldin
  • Looool all of the “2020 is gonna be great” really didn’t age well.

    Will HemmelgarnWill Hemmelgarn7 kun oldin
  • if only they knew

    Leah DohertyLeah Doherty7 kun oldin
  • “2020 is going is to be a great year” 2020: Bish nope

    Gillian KeirGillian Keir8 kun oldin
  • You really said Tesla

    Janejsj EmejeieJanejsj Emejeie8 kun oldin
  • This is ligit so sad watching people hoping to do great things during 2020, and they can’t do it anymore-....

    kawaii avocadokawaii avocado8 kun oldin
  • Larry really said he would cry less in 2020 we alll no that’s not true🤭 I sAiD wHaT i SaId

    Louis_Louis_9 kun oldin
  • larray: to cry less everyone during 2020:😭😭😭😭😭

    EmiEmi9 kun oldin
  • now just imagine this with the sister squad

    Alice MokrousovAlice Mokrousov9 kun oldin
  • Nikita be like 👁️👄👁️

    AJ MaglalangAJ Maglalang9 kun oldin
  • nikita is a vide tho

    Rachel TitcombRachel Titcomb9 kun oldin
  • Them:🎵Santa tell me if u really there🎶 Me in 2021:sooo what happened to copyright???

    Fatima Al-hisenawyFatima Al-hisenawy9 kun oldin
  • 15:54 where did the puppy come from!?!?

    Maven StasilaMaven Stasila9 kun oldin
  • Boy where they all wrong...

    Rose ByrneRose Byrne9 kun oldin
  • WHY IS NIKITA ME DURNING MARY DID YOU KNOW

    Terrence HiggsTerrence Higgs9 kun oldin
  • 4:20 Ha! Yeah nooooo

    Gen HGen H9 kun oldin
  • This is chaos and I love it

    ZipperAceZipperAce9 kun oldin
  • 4:20 😂 everyone is crying all the time. And I think 2021 is going to be worse England is in another full on lockdown till march😑

    Livi VLivi V9 kun oldin
  • Them saying 2019 was hard Me in 2020: 👁👄👁

    Emily DunningEmily Dunning10 kun oldin
  • It would be interesting if James would get the same people on now to see if what everyone hoped for in 2020 happened in some way

    SarinatvSarinatv10 kun oldin
  • 9:36 sorry thats not gunna happen-

    Alice IcetonAlice Iceton10 kun oldin
  • I’m just thinking how much more of a hard year their about to have

    Alice IcetonAlice Iceton10 kun oldin
  • I LOVE THIS TO MUCHHHH 💖

    Alice IcetonAlice Iceton10 kun oldin
  • *music plays* oHHhHhhHhHhH James: STAWP STOP

    Alice IcetonAlice Iceton10 kun oldin
  • people watching this now are like ye your wrong its a horrible year

    Mya LeahyMya Leahy10 kun oldin
  • Omg the “was the .... not enough” is a thing James always says

    karuna Thamilisaikaruna Thamilisai10 kun oldin
  • I love how nikita is so open about her body and jokes about herself❤️

    Jacob JimenezJacob Jimenez10 kun oldin
  • Is it just me or did Nikita randomly have a dog in her hand at 16:02

    Teddy BearTeddy Bear10 kun oldin
  • If only they had known. 😔

    Isabelle LedesmaIsabelle Ledesma10 kun oldin
  • larrey to cry less me idk about you but i cried more

    Tilly EvansTilly Evans10 kun oldin
  • To think we were actually excited for 2020 😅😶

    Rachel FischerRachel Fischer10 kun oldin
  • LARRAY : David if your watching this .. James : ... he’s not !!

    Gia GarrisonGia Garrison11 kun oldin
  • Wtf did u mean 2020 is gonna be the best?! That psychic is a quack! (U get it)

    jasmin canasajasmin canasa11 kun oldin
  • What's the song after Ariana's?

    jasmin canasajasmin canasa11 kun oldin
  • Nakitas attitude is a mood

    Brynn RobertsBrynn Roberts11 kun oldin
  • me watching this in 2021 knowing the world went wayyyyy down hill after 2019 🥲

    jay yyyjay yyy11 kun oldin
  • Literally none of there wishes came true

    Layla FlahertyLayla Flaherty11 kun oldin
  • 2020 was NOT the best

    Clare T-WClare T-W11 kun oldin
  • I want to live this moment but I feel the for the puppy

    Stephanie PalkovicStephanie Palkovic11 kun oldin
  • 2021 anyone?

    Anime 4 LifeAnime 4 Life11 kun oldin
  • they all said 2019 was very hard lol they haven't experienced 2020 yet in this video

    Willow DownsWillow Downs11 kun oldin
  • Nikita was not having it XD

    Nia ScottNia Scott11 kun oldin
  • 15:58 um queen where did that dog come from? What the heck, I didn’t see that coming😂♥️

    Samara LilySamara Lily12 kun oldin
  • Colleen: aaahhwwww 🎵 James: oop! Colleen: shuttup I’m dying! 😂

    Samara LilySamara Lily12 kun oldin
    • Also Colleen is sooo sweet!

      Samara LilySamara Lily12 kun oldin
  • Where did the puppy come from 👁👄👁

    Sweetie PieSweetie Pie12 kun oldin
  • 2020 was the worst joey lol

    Khloe PalmerKhloe Palmer12 kun oldin
  • 15:22 Best Moment, Change My Mind.

    Not KatNot Kat12 kun oldin
  • 16:05 where did she get the dog from 😳

    Cat DragonCat Dragon12 kun oldin
  • Wow they thought it was gonna be better

    Arlene BahenaArlene Bahena12 kun oldin
  • Im a year late but love this

    ali evansali evans12 kun oldin
  • why do they lowkey sound so good

    Nyana MilesNyana Miles12 kun oldin
  • 16:43 ariana grande is shaking. nikita coming for her career

    Aarush MaheshAarush Mahesh12 kun oldin
  • Me here in 2021

    Kaila PresleyKaila Presley12 kun oldin
  • that chorus tho It hit different

    Natalia ShakesNatalia Shakes12 kun oldin
  • Little did they know 2020 was gonna be the worst year of their lives

    Danya GeorgeDanya George12 kun oldin
  • Who’s here after 2020?

    20krxcks20krxcks12 kun oldin
  • 0:59 no it's Larray 😂 (btw I love Larray no hate at all)

    Amy LeeAmy Lee12 kun oldin
  • Pov your watching this in 2021

    Marissa PeachyMarissa Peachy12 kun oldin
  • little did they know........

    Audrey GraceAudrey Grace12 kun oldin
  • Tragic.. On how we ALL thought about 2020 and how we are just satisfied that we are still Alive at the end of the ear👁️👄👁️

    haechan_ the_dumplinghaechan_ the_dumpling12 kun oldin
  • little did they know

    Tom PenetranteTom Penetrante12 kun oldin
  • little did they now

    Tom PenetranteTom Penetrante12 kun oldin
  • Yesss Colleen ❤️

    Johnathan SimondsJohnathan Simonds12 kun oldin
  • I love how Larry was like to cry less then came 2020 lol

    Johnathan SimondsJohnathan Simonds12 kun oldin
  • she said 2020 was gonna be the best, she ain't no real physic :)

    Gracie CoxGracie Cox13 kun oldin
  • 9:26 hahahhaha nope

    Jacob jonesJacob jones13 kun oldin
  • Ok this video slaps 🔪😽

    Anjwnwun NununhAnjwnwun Nununh13 kun oldin
  • Im sorry but we need more colleen and James 😁😁❤❤

    Becca GrahamBecca Graham13 kun oldin
  • De bénán vezetsz bazdmeg

    Japitu _Japitu _13 kun oldin
  • where in the world did nikita get that puppy?!?!?🥺🐶😝 lol but like actually where did it come from???💀✋😭

    Meredith D.Meredith D.13 kun oldin
  • They were all so excited and had huge plans for 2020😅 now everyone is like we made it out alive

    Girls LifeGirls Life13 kun oldin
  • Me watching this video at 2021 and seeing their expectations vs real life. Omfg lmao and saying girl that's totally not that 2020 gonna be buy some sanitizer and mask in advance lol

    Anvita VishwanathAnvita Vishwanath13 kun oldin
  • Me watching in 2020 they had no idea

    Dance LifeDance Life13 kun oldin
  • Larray u be crying more in 20202

    Melissa LoganMelissa Logan13 kun oldin
  • They all had high hopes for 2020 I feel so bad for them

    Ella DavisElla Davis13 kun oldin
  • Lmao watching this in January of 2021 and laughing my ass off

    Bri's VlogsBri's Vlogs13 kun oldin
  • Reminds me of an elf on the shelf with the fit on and the make up lol

    Mary EliaMary Elia13 kun oldin
  • I think this is crazy how there talking so positively about 2020 but they didn’t know what was coming😂😬

    K -RaeK -Rae13 kun oldin
  • pft Larray saying "i want to cry less" 2020 Be like Gurl u wish

    Jaden BodeJaden Bode13 kun oldin
  • 13:56 *when my mum calls me to go somewhere*

    Gracie AtkinsonGracie Atkinson13 kun oldin
UZworld